30-12-2009, 12:41
|
 |
10k maniac
|
|
|
|
Kan ik goed begrijpen ja... elke nicht met een cursus InDesign noemt zichzelf grafisch vormgever/ontwerper. Daarom probeer ik mijn eigen stijl te ontwikkelen en mezelf in de picture te zetten met een wat uniekere manier van vormgeven, hier in Nederland althans. Dat gaat tot op heden niet gek al zeg ik het zelf, ik sta op tal van designers-blogs, en mijn eerste magazinefeature komt eraan met interview en alles.. gaat de hele wereld over! Ook sta ik met m'n werk in het Design&Design yearbook wat eraan gaat komen. De wat interessantere bureaus weten zulke dingen te waarderen en zien waar talent zit, en bij zulke bureaus zit voor de werknemer ook het interessantere werk. Anyhow, voorlopig gaat alles best wel lekker.. ik had een luxe-probleem met 2 bureau's die me wilde hebben en heb nu dus een keuze daarin gemaakt. Ik kan niet wachten om te beginnen bij het nieuwe bureau.
Als ik wat ouder wordt, wat ervaring heb wil ik denk ik ook wel iets voor mezelf gaan doen in de toekomst. Maar eerst eens lekker werken voor mooie bureaus en mezelf goed ontwikkelen!