View Single Post
Old 28-12-2009, 19:46
classic-edition's Avatar
classic-edition classic-edition is offline
Volksforum Aandeelhouder

Zo het is weer eens tijd voor een interieur update

Na veel wikken en wegen ben ik er dan toch eindelijk uit hoe het interieur definitief moet gaan worden.
Nadat ik de beslissing heb genomen weer wat onderdelen gaan zoeken
en ik heb vandaag de laatste delen gekocht.

Dashboard wordt uiteindelijk niet bekleed in creme leer hiervoor heb ik een golf 4 cabrio dash gekocht deze is hetzelfde als van een golf 3 cabrio alleen is het materiaal anders.Het is een soort van spikkeltjes en geeft en wat jonger en sportiever uiterlijk
vind ik zelf(is nog stoffig op de foto):

De bovenkant van het dash en alle stijlen blijven gewoon zwart zoals het origineel ook is. Omdat ik mijn eigen zonnekleppen binnenspiegel en binnenverlichting al creme had gespoten (om te proberen) vandaag ook maar weer alles in het zwart terug gekocht.

Het interieur zal toch helemaal creme leer worden.De zelfde kleur als er nu in zit maar dan met recaro's als voorstoelen ipv de gewone stoelen. Zoals een colorconcept maar dan in het creme leer dus. Omdat er origineel stoelverwarming in mijn cabrio zat en de recaro's die ik heb dit niet hebben op zoek gegaan naar matjes + kabelboom van de originele stoelen en ook vandaag gevonden.

Om het geheel helemaal af te maken heb ik een setje creme gordels uit een golf 4 cabrio gevonden

En uit de usa is het laatse onderdeel onderweg(usa middenconsole)

Tot zo ver de updates van de aangekochte spullen en plannen.
Nu binnenkort een afspraak maken met de bekleder.

Web: www.djmarcomartinez.com
Reply With Quote