View Single Post
  #5  
Old 23-12-2009, 11:07
henkiehenk's Avatar
henkiehenk henkiehenk is offline
VW Enthousiast
 
Join Date: Jan 2008
Posts: 50
Default

Hier dan het resultaat van de weken werken.
















Buiten de spuitcabine ziet het er weer anders uit.








Nu is het de taak aan ons om alles weer op te bouwen. Gelukkig hebben wij een garage gevonden in de buurt die een brug beschikbaar stelt.

Update 28 jan. 2008:

o Onderkant volledig tectyleren (menging tectyl, hydroliek olie en was)
o Nieuwe koperen leidingen waaronder remleidingen en benzine leidingen 8mm aanvoer en 6mm retour
(ook worden alle nippels en remslangen vervangen)
o Nieuwe GTI tank
o Gereviseerde achteras met nieuwe (geperforeerde) schijfremmen/remblokken/remklauwen en stabilisator
(workshop komt binnenkort ook op het forum)
o Nieuwe (gepreforeerde en geventileerde) voor-schijfremmen/remblokken
o Motor is een verrassing Is niet echt spectaculair, nou ja dit is een verhaal apart (achteraf febr. 2009; het is toch een heel speciaal motortje)
o Sportfahrwerke van KW variant 2
We gaan dit setje eerst uitproberen hoe hij zich houd op bijna originele hoogte. Daarna gaan we hem platter leggen
o Volledig uitlaat systeem van Supersprint, groep A
o Originele velgen(die op de foto te zien zijn) worden opnieuw gepoedercoat
o Nieuw origineel hemeltje (grijs met structuur) Lag er nog 1 in het magazijn(de allerlaatste) van een bekende stoffeerder
o Nieuwe raamrubbers met nieuwe chromen pezen
o Nieuwe groen getinte voorruit met groene band
o Originele schuifdak wordt vervangen voor originele schuif/kanteldak
Reply With Quote