View Single Post
  #14  
Old 08-12-2009, 02:45
Martinus Martinus is offline
Forum regular
 
Join Date: Sep 2009
Posts: 63
Default

vanavond wel weer wat kunnen doen, we hebben via de achterbank bekeken en konden niet echt veel vuil in de tank ontdekken. er zaten wat roest stukjes die we er met een magneet uit hebben kunnen halen. De vulpijp was niet bijzonder slecht, er zitten wat kleine roestplekjes op, maar om hem op voorhand te vervangen doen we nog niet..

de leidingen schoonspuiten hebben we niet gedaan, omdat zowel het filtertje in het motorcompartiment als in de tank volledig schoon waren en er via de tank geen grof vuil door de kleine gaatjes kan komen.

Helaas hebben we nog niet kunnen rijden want er zijn (waren) ook wat probleempjes met de elektronica: gevarenlichten deden het niet. na wat onderzoek hebben we ontdekt dat er een pinnetje in de zekeringkast was afgebroken. een 'nieuwe' zekeringkast i.c.m. een nieuwe gevarenlichten-schakelaar moet het probleem oplossen (wel verdomd makkelijk als je ook een Golf 1 Cabrio hebt met dezelfde inhoud onder de motorkap. even de spullen uitwisselen en we hadden het probleem gevonden. maar goed, dit staat verder los van het uitvallen van de Jetta, alleen konden we door al het testen met de elektronica geen testrit maken vanavond, want de accu was leeg...

Ik hou dit topic up-to-date..
__________________
German Hippie

Goedkoop / Betrouwbaar / Snel
je kunt er altijd maar 2 kiezen...
Reply With Quote