View Single Post
Old 07-12-2009, 23:27
Golf_84er's Avatar
Golf_84er Golf_84er is offline
VW Addict

@ Arne, aangezieni ik W'see wil halen en binnen die tijd financieel gezien het niet rond krijg om ook nog een sneller blok aan te schaffen en volledig te reviseren. Daarom heb ik gekozen om dit blok een opfris beurt te geven zodat ie technisch wel 100 % is om naar Oostenrijk te rijden.
Sneller blok is weer een mooie reden om volgende winter aan de gang te gaan. Dus het is puur financieele kwestie anders had ik idd nu al een sneller blok aangeschaft!

@ Martijn, Ja ik ben ook erg benieuwd! Morgen begint hij eraan en woensdag ga ik kijken hoe het ermee gaat en om eventueel te helpen voor zover het kan.
Volgende stap na de lasser is naar carrosseriebedrijf om de volledige onderkant/wielkuipen en kokers aan te laten pakken en te behandelen. Hoop dat de golf zaterdag klaar is, kan hij misschien meteen door naar dat bedrijf.
Zo houden we de vaart erin! Hij moet eind december/ begin januari naar de spuiter

Heb vanavond trouwens nog je broertje geholpen met de thermostaat te vervangen van de daily golf.. wat een gekloot was dat! Viel een beetje tegen en uiteindelijk wordt de kachel nog niet warm van Rick.

Morgen haalt Furb nog eventjes de gecoate delen op die nu klaar zijn. Ben benieuwd!! Verder eventjes geen updates!
Reply With Quote