View Single Post
Old 06-12-2009, 15:02
arigoud arigoud is offline
Forum Newbee

Deze week, de schakelaartjes van de dash los gehaald, en de km tellers eruit gehaald. Tot mijn schrik zag ik dat toen ik de schakelaar van het licht los wipte, dat een draad van de zoveel achter op de schakelaar unit, helemaal weggefikt is, de draad ter hoogte van de km verlichting draaier. Dit zou dus wel eens de bron kunnen zijn.. Maar dan heb ik nog steeds een weggefikte draad zitten, achter het radio compartiment, waar ik nog steeds niet de andere kant heb weten te ontdekken.

Het lijkt dat beide draden in een andere kabelboom richting verzekeringskast gaan.

Experts, wat verteld mij dit?

klopt het dat een compete kabelboom uit verschillende sub-bomen bestaat, bv eentje verlichting, eentje voor verwarming, eentje radio? Wat is een eerlijke prijs voor een tweedehands complete boom voor een golf 1, 1.8, bouwjaar kom ik niet direct achter, ik denk 1986.

Als ik op zoek ga naar een tweedehands, waar moet ik dan op letten? Type auto, bouwjaar, motor?

Wie weet met welk gereedschap je de 4 schroeven aan de twee zijkanten van de dash kan losdraaien, die wat naast de scharnieren van de deuren zitten? ik kan er met mijn noppen set niet bij, omdat er om de schroef een randje (cirkel) van het dashboard materiaal omhoog komt?
Reply With Quote