View Single Post
Old 01-12-2009, 14:08
LuukGTI LuukGTI is offline
VW Addict

Gisteren ochtend de golf weer even de garage ingereden zodat deze onder het genot van een lekker warm kacheltje wat kon drogen.
's middags het achterpaneeltje in de tectyl gezet (dikke zwarte). Zegmaar het gedeelte aan de onderkant van de auto.. bij het reservewiel.

Toen wilde ik gaan beginnen met het tectyleren van de dorpels e.d. met Tectyl ML (dun vloeibaar) Maar toen bleek dat bij de compressor de drukschakelaar kapot was, waardoor deze meteen weer leeg begon te lopen zodra die vol was. Hoop gekloot, toch maar losgehaald.. Zat er een of andere vage gele troep in. Alles eruit gehaald... Teruggezet, slaat ie niet meer af zodra die op druk is Dus handmatig maar uitgezet, tectylspuit eropgezet. DOET IE T NIET
Hele zooi dus maar opgeborgen en vanmorgen een spuitbusje tectyl ML gehaald. En godzijdank ging dat goed.

Linkerdorpel staat nu uit te druppen, vanavond of morgen die andere even doen. Ook moet ik die rubber doppen voor die gaten bestellen bij VW. Bestel dan ook meteen een pookbal revisiesetje.

Weet iemand of dit dan het gezeur met de achteruit versnelling oplost? Of moet ik dan busjes e.d. onder de kap gaan vervangen?

To be continued...