View Single Post
  #33  
Old 04-01-2004, 13:33
polopower polopower is offline
Postwhore
 
Join Date: Dec 2003
Posts: 1,284
Default

Quote:
Originally Posted by richard-polo
uch. hahaha :?
maar goed om even uit te leggen waarom ik zo doe......
ik kan er met m,n pet niet bij dat er altijd maar comentaar komt op een vw maakt niet uit wat voor 1van mensen die zelf nog geen eens en daar bedoel ik niks mee by the way.... die zelf nog geens eens een polo hebben die zo mooi is om na te kijken en dan als maar kritiek hebben op ander mans spullen.
zorg zelf eerst eens dat je iets fatsoenlijks onder je kont hebt voor je iets begint af te kraken en beoordelen...
ik noem een voorbeeld.... nicoleeflang zijn golfje 1 met 1.8i turbo die auto is perfekt maar ik durf te wedden dat jij er weer comentaar op zou kunnen geven... die wagen is perfekt en zo is deze polo ook. maar goedik zal me voortaan gedragen.
moet eerlijk bekennen dat ik mede sjagie was omdat ik een zware kater had. niet op de bank maar in m,n hoofd.....

even goede vrienden maar dit moest ik even kwijt hoor.........

mvg richard-polo



Toevallig vind ik de wagen van Nico leeflang wel weer helemaal cool, maar als ik dat niet had gevonden had ik daar mijn zegje niet over mogen doen? Alhoewel ik van chromen bumpers op een mk1 houdt, moet ik zeggen dat de jongen met bijzonder veel stijl en smaak zijn auto heeft behangen met de nodige extra's Mijn polo zou ik er anytime op willen inruilen. Maar in alle eerlijkheid snap ik niet dat je die wagen kunt vergelijken met de polo waarover we het hier hebben. Correct me if I'm wrong, maar volgens mij hebben er geen ingrijpende uiterlijke veranderingen aan het plaatwerk van dhr. Leeflang zijn auto plaatsgevonden. Die auto is zonder die overbodige poespas gewoon af.

En 'gedragen' wat is dat? ik geef een mening over een auto, jij doet dat over een persoon. Fine by moi, ik heb er dan ook echt geen problemen mee, je krijgt hoogstens een felle reactie terug. Zou het iig niet bij iedereen zo doen want ik kan me zo voorstellen dat je een volgende keer niet zo gefortuneerd bent met je 'opponent'. Waar ik het verbaal nog wel af kan, kan een ander daar toch anders tegen aan kijken. Doe er dus je voordeel mee.


Quote:
Originally Posted by MMgolfnut1
:ot: Ik moet je wel gelijk geven wat betreft het commentaar op anderen, Richard. Ik begon me daar op het vorige forum steeds meer aan te irriteren. Eigenlijk ben ik wel blij dat we nog geen foto-album hebben hier. Kunnen we ook niks afzeiken wat eigenlijk wel mooi is. :schieten:


Kijk, dáár bega je al een behoorlijke interpretatie-fout. Ik zeik (lees: geef mening) géén mensen af. Ik spreek over auto's. En wordt op geen moment persoonlijk
Laat dat foto-album maar komen hoor. Zal me misschien wel even wat anders uitdrukken als het om een wagen van één van de leden gaat, maar moet ik me per definitie dan positief uitdrukken terwijl ik de wagen echt om van te kotsen vindt? Zolang je je eigen (toekomstige) creatie oké vindt maakt het toch geen kont uit wat een ander er voor mening over heeft?
__________________
Advice is a form of nostalgia, dispensing it is a way of fishing the past from the disposal, wiping it off, painting over the ugly parts and recycling it for more than its worth.
Reply With Quote