View Single Post
Old 17-11-2009, 20:23
Jesse's Avatar
Jesse Jesse is offline
Forum regular

eventjes een heel ander idee

beter gaan we gewoon met een hele bak auto's richting den haag, en lekker daar op dat binnenplein staan met een spandoeken en weet ik het wat

want ik ben verdomme nog helemaal niemand tegengekomen die het er mee eens is, die het uberhaupt maar een klein beetje een goed idee vind

kilometerheffing kan ik me nog best in vinden, dat tot daar aan toe, maar de manier waarop is echt achterlijk

sowieso, als je alle achterlijke kleine regeltjes bekijkt

-ze hebben de horeca gesloopt
-ze pesten rokers
-ze pakken automobilisten
-ze pakken studenten
-ze pakken de lagere klassen, die het juist al zo zwaar hebben, nog even wat harder (niet dat ze de rijken moeten pakken)

lasten zijn alleen maar omhoog gegaan, maar ondertussen is het OV achteruit, de zorg is achteruit

nu ben ik taxichauffeur, en moet ik wel eens mensen naar de eerste hulp brengen omdat het net niet dringend genoeg is voor een ambulance, zijn ze daar nog een half uur bezig met allerlei administratie voordat ze uberhaupt in de wachtkamer gaan mogen zitten

het slaat allemaal eigenlijk helemaal nergens op, wat hebben we terug gezien?

fucking bullshit

ik denk, dat er eens een flink protest moet zijn, goed voorbeeld doet volgen

mijn idee is dan ook dat we eens met flink wat wagens richting den haag gaan, en lekker burgelijk ongehoorzaam die krengen illegaal bij het binnenhof neerpleuren, fuck die boete, die 60 euro heb IK wel over voor die boodschap

met zijn allen komt het wel over, goed voorbeeld doet volgen, laten we naar den haag gaan

wie doet er mee? dan gaan we dat eens plannen