17-11-2009, 16:45
|
 |
Volksforum Triple Action Donor - Half a brain dragracer
|
|
|
|
Kilometerprijs
Bestelauto ondernemer
Voertuiggegevens
Kenteken: Massa leeg voertuig: 1.950 kg
Merk: VOLKSWAGEN Handelsbenaming (type): CRAFTER 32 BESTEL L2 H1 2.5 TDI 80 KW
Ingevoerde gegevens
Kilometers per jaar in Nederland: 40.000
Indicatie
Hieronder wordt een indicatie gegeven van de kosten van dit voertuig als u kilometerprijs gaat betalen. De kosten per maand zijn gebaseerd op het door u opgegeven aantal gereden kilometers in Nederland. Ter vergelijking worden tevens de kosten getoond voor dit voertuig in de huidige situatie.
Huidige situatie Na invoering kilometerprijs
Motorrijtuigenbelasting (MRB): € 35,10 per maand Basistarief kilometerprijs: 1,9 ct/km € 63,33 per maand
Let op. Op drukke trajecten kan in de spits een toeslag gelden. De hoogte van dit spitstarief – dat voor alle voertuigen hetzelfde is – staat nog niet vast. Op welke trajecten het spitstarief precies gaat gelden, en voor hoe lang, wordt ook pas later bepaald. In deze rekenhulp is het spitstarief daarom buiten beschouwing gelaten.
Deze rekenhulp is totstandgekomen in samenwerking met de volgende partijen:
ANWB, BOVAG, EVO, KNV, Ministerie van Verkeer en Waterstaat, MKB Nederland, RAI Vereniging, Transport en Logistiek Nederland, VNA en VNO-NCW Hoofdmenu
Ik heb even mijn auto ingevuld en zoals je ziet rekenen ze nu 1,6 ct per kilometer terwijl het minimaal 3 ct is
Bij 1,6 cent betaal ik al ht dubbele per maand en als je uitgaat van 3 cent ht virvoudige
Michael