16-11-2009, 05:53
|
VW Guru
|
|
|
|
Quote:
Originally Posted by Jurgen Santana
Een Golf 2 met 18.2 heb ik nog nooit legaal gezien. Zit een normale achterklep in.
|
Achterklep van een US is wel degelijk anders hoor !! De gaatjes van de kentekens zitten anders en er zitten 4 rubber dopjes in voor de kleine US platen. Ik heb er ondertussen een stuk of 5 uit elkaar gehaald, en allemaal hadden ze die klep . . . WEL met grote NL platen !!
Quote:
Originally Posted by Jurgen Santana
Als jij je auto weer terugbouwt naar US kentekenuitsparing, zou het moeten lukken om 18.2 op kenteken te krijgen. Is al eens iemand met een 35i geweest die dat gedaan heeft.
|
Dat klopt dus niet helemaal . . . of een plaat nu wel past of niet, maakt niet uit.
Bij een Golf 2 bv is het belangrijk dat je chassisnummer met een 3 begint . . . RDW zegt / weet dat een "3" staat voor een casco dat in Amerika of Mexico is gemaakt en om die reden KAN je 18:2 vermeld krijgen. De insteek voor aanpassen is anders. RDW heeft gewoon een foutje gemaakt met invoeren en zijn per abuis 18:2 vergeten te vermelden . . . voor de DeLorean's gaat het nl precies eender . . . het is even werk, maar het lukt dus wel. Ik moet even graven in het archief, maar ik heb ergens de beschrijving en de contactpersoon bij de RDW in mijn mailbox staan . . .
|