Het was zeker een geslaagde dag! Voor een zondag lekker optijd begonnen en had aardig wat versterking om te helpen. Toen ik aankwam werd er al aan de schermen gewerkt om de 'knipperlicht' gaatjes dicht te lassen.Toen zijn we begonnen met de brandstoftank eronder uit te halen, niet veel werk maar er kwam ook een paar kilo zand mee. Ook werd het voor mij slechte roestige plekje bij de bevestigingspunten van de vulhals zichtbaar. Altijd minder!!Vervolgens de leidingen gedemonteerd en verder gegaan met de uitlaat. Alles ging lekker vlotjes ook mede dankzij de hulp. Bedankt daarvoor Janse, Rick, Ferdie en Jeroen!
Het zonnetje begon door te breken dus de golf naar buiten gerolt en daar lekker aan de gang gegaan. De voor en achter ruit zijn eruit gegaan, helaas voorruit met de nodige scheuren maarja..had al een nieuwe

Achterklep leeg getrokken en gedemonteerd en ben begonnen met het kaal maken van de linker achter wielkas. Voor de rest is alles al opgenoemd door Misha en Rick.
Het was weer een zeer productieve dag waar ik tevreden op terug kijk.
Na het eten nog even met Rick S-rorh demper opgehaald, heb nog geen foto van maar post ik nog wel.
Vrijdag waarschijnlijk dagje vrij nemen en dan spullen wegbrengen naar de coater en ook meteen spullen ophalen en de wielkassen en motorruimte verder kaalmaken. Ik hou jullie op de hoogte!!