Gaan hopelijk voor de laatste keer de golf 1 veranderen dit wordt de 3de keer
Kocht em een jaar of 8 geleden bij HG Trading in ridderkerk in de gele T5 kleur van volvo, was de een van de weinige die eerlijk was en waar alles aan klopte
Heb er een paar jaar lekker in gereden en menig mens zo

laten kijken als ik bij het stoplicht wegreed met me G60 met 16v versnellingsbak, toen nog nix gewend dus vond dat ie ging als de brandweer
Na die aantal jaren mooie mk1's gezien dus dacht dat wil ik ook dus ding kaal gertrokken quartettset gekocht andere wielen en bij een bevriende tuner het spuitwerk enzo laten doen want scheelde toch in de centen..... ( NOOIT MEER!!!)
Wilde 2 kleuren en op de scheiding een airbrush idee enzo was goed en hij zou er echt kick uit komen te zien en van een afstand is dat ook maar kom niet te dicht bij
Rand van de twee kleuren zie je gewoon zitten en anders voel je het wel dus baalde flink maar toch naar worthersee....
daar 2 dagen gereden te hebben start ie ineens niet meer weg gebracht naar villach is weer gemaakt (650,-) thuis gekomen was ik er helemaal klaar mee, in de garage gezet kniptang gepakt en alle kabels eruit geknipt
Nu 2 jaar later ga ik nog 1 poging wagen....
THINGS TO DO......
- compleet nieuwe bekabeling
- corrado dashboard
- nothelle 16inch hoogglans verdichten
- rolkooi (halve of hele)
- gecleande quartettset bumpers
- sparco pro 2000 stoelen met gordels
En dat allemaal voor WORTHERSEE 2010
Ja 1 ding staat er niet bij en dat is de kleur van de auto

die houd ik lekker voor mezelf, jullie zien em vanzelf in worthersee wel rijden,
als je erheen gaat tenminste
sommige foto's zullen nog volgen en sorry voor het lange verhaal hahaha