Quote:
Originally Posted by Richard
mwah miguel, wij sprinten ongeveer al even lang en kennen elkaar ook al even lang.. en inderdaad met 15,4 stel je niks meer voor( was je vroeger toch leuk mee).. maar ik merkwel altijd op dat je reactie tijd op drachten wel ietsjes sneller kan( no offence).. verder vind ik het ook knap dat je altijd bij je geloof bent gebleven ( golf 2) en nooit iets anders hebt geprobeerd...( is ook wel eens leuk voor de sprint...
ik zal eens kijken wat de s6 volgend jaar op de strip doet.. zet hem er maar eens naast..
verder gaan we de baan weer op ( ring) met een ander projectje..
succes met de winterverbouwingen en zie wel weer op drachten
|
De laatste filmpjes die ik heb gepost hadden de gebroeders weber enorm last van de warmte en de uitlaatdampen die de wagens voor mij produceerden bij het wachten in de rij.
Zelfs bij het optoeren deed die al raar.
Zowle warme drachten,Zandvoort als Weert last van gehad.
Zie je ook in de filmpjes,lijkt idd net alsof ik geen gas geef,valt die gewoon dood.
Tijdens talloze oefen/testruns voor en na deze event totaal geen last van.
Dan gaat die gewoon als de brandweer van zijn plek af.
Zodra er een auto hete uitlaatgassen richting de kelken staat te blazen,zegt hij bekijk het maar.
Is ook 1 van de redenen dat de webers weg gaan.
Te weersgevoelig.Je blijft aan het afstellen.
@ Richard,in den beginne was er de golf 1
Met achtereenvolgens een 1600 8v,1800 8v,1800 8v met emming kuur,1800 16v en een 1800 8v g60.
Daarna kwam idd het golf 2 verhaal.
Het sprinten is gewoon een hobby erbij,net zoals circuit rijden.
Heb niet de munten om me serieus te gaan meten met de grote jongens,dus doe het gewoon voor de lol.
Ga me wel spitsen op 1 auto ipv 2.
G60 was dagenlijkse auto,daar is een polo voor in de plaats gekomen.
Scheelt mij enorm veel munten in verzekering/wegenbelasting en benzine kosten.
Die muntjes kan ik in de toekomst opsparen en genruiken voor bijvoorbeeld een sper,of een andere schakeltoren
De 16v word vervangen door de g60.
G60 krijgt de complete kop van de 16v.
Dus grill met ronder koplampen,embleemloze enkele grill,booskijker,heldere mistlampen,knipperlichten en koplampen.
Tevens worden de kuipstoelen,3 punt gordels en wat veerpootbruggen overgezet.
De rolkooi volgt in een later stadium aangezien die moet worden aangepast ivm corrado daschboard.