08-11-2009, 16:44
|
Forum Newbee
|
|
|
|
Vanmiddag, het verwarmings gedeelte, radio behuizing, en dashboard gedeelte voor km teller en toeren teller los gemaakt. NOg niet de draden stekkers van de verlichting ect losgemaakt, dus het stukje dash kan nog niet helemaal weg.
Als ik het goed zie is de kabel die het meeste is afgebrand, een blauw met witte, die NIET op de radio aangesloten is geweest, het lijkt ook of hij vanaf de boom, naar rechts ging, richting handschoenkasttje. Daar heeft men naderhand een alarm ingebouwd, net onder handshoenkastje. Maar daar kan ik dus ook geen kabel zien die doorgebrand is. DUs ik weet nog steeds niet wat de boosdoener is.]
Verder heb ik al tijden last van water/vocht in mijn auto, dat ergens aan de zijkant van de kap binnenkomt. Toen ik de zekeringkast bekeek, had hem los gemaakt en een beetje naar voren kunnen halen, zag ik dat daar geen kabels beschadigd zijn, maar dat ze wel allemaal vochtig zijn, hele kleine water druppeltjes erop.
Bovenin, achter de radio, zijn de kabels op het eerste gezicht niet vochtig..
Maar je kunt daar dus wel zien, dat minimaal 2 kabels openliggen.
Wat kan ik dus het beste doen? Het hele dash ervan af, kijken waar de meest afgefikte kabel naar toe gaat? EN de andere kabels die beschadigd zijn, afplakken met ducttape?
Iemand enig idee wat een monteur telt om een nieuwe kabel boom erin te zetten, of om een paar kabels op nieuw te trekken? ZItten we dan onder de 100e of erboven?
|