View Single Post
  #7  
Old 06-11-2009, 22:32
vwmk2driver's Avatar
vwmk2driver vwmk2driver is offline
No personal life
 
Join Date: Jan 2005
Posts: 2,598
Send a message via MSN to vwmk2driver
Default

Quote:
Originally Posted by red 1
oke...

nou kijk, ik ben er na een hele lange tijd maar eens in gedoken.
ik heb zelf wel geleerd voor 1e monteur dus heb er wel voor geleerd maar ben toch schade hersteller geworden, dus mn motoren kennis wil ik ook op deze manier weer een beetje opfrissen.

maar ik heb deze motor voor meer dan een jaar terug in mn mk1 gebouwd. het is een 1.1 van oorsprong dus het was een hele vooruitgang, maar zoals altijd begint het vermogen me weer tegen te vallen, en ik wil inderdaad wel wat dingen gaan veranderen aan de motor. ik zie er geen oplossing in om weeeer een andere motor in te bouwen met de bijkomende bedradings veranderingen.

wat zou jij mij dan adviseren om aan de motor te laten/ zelf te doen?

kop bewerking?
nokkenas? (hoescherp?)
injectoren?

ik heb er al wel een 4/2/1 spagetti opzitten met een complete powersprint uitlaat en een chip van bolku met een lichter vliegwiel.

andere vraag die dan weer in mij opkomt is: kan dit relatief simpele injectie/computer systeem al deze veranderingen wel aan?


sorry ik was van mening dat het een eco blokje was met 90pk.

heb het even na gekeken,maar de 2h is evengoed nog vrijvlot.
100 pk.

je zou er een nokkenas van een dx in kunnen zetten.
deze heeft even een grotere duratie en dus een langere spoeling.
hoe het precies zit met de kleppen durf ik dan niet te zeggen.
__________________
Golf 2 diesel circuit racer.

Vwmk2driver, voor aanpassing en revisie van versnellingsbakken !!
Reply With Quote