Ari, minder vragen, meer doen, maargoed, even wat antwoorden!
Quote:
Originally Posted by arigoud
Waar moet ik op letten als ik die zekersingskast losmaak (zit toch onder het stuur). Moet ik de + erop laten als ik dat doe?
|
Voor de zekerheid plus even eraf halen...
Quote:
Kan ik eventueel, alleen het gedeelte waar de km wijzer en toerental, losmaken van de dash, want ik denk dat ik vanaf daar genoeg zihct heb op de kabelboom die richting motorkap gaat?
|
Kan, moet je radio, verwarmingspaneeltje, die hele mikmak eruit halen, dat is mogelijk en dan kan je dash gewoon blijven zitten...
Meeste kan je gewoon bij door asbakje eruit te halen, radio eruit, en alles onder het dash loshalen en klaar...
Quote:
Derde vraag, als nu in het meest gunstige geval alleen de radiodraad beschadigd is, kan ik die dan zelf opnieuw trekken? Zo ja, waar haal ik die draad dan, gewoon bij de bouwmarkt, of bij auto onderdelen shop?
|
Ja, maakt geen zak uit, beetje fatsoenlijke dikte nemen dan als ie nu is doorgebrand... Te dik hoeft ook weer niet... speakerkabel, kabels uit een stekker van een of ander oud apparaat, maakt geen zak uit, je kan vast wel ergens iets uit halen...
Quote:
En iemand enig idee waar deze draad heen gaat als ie door het gat richting motor ruimte gaat?
|
Nee, dat weet alleen jij... Waarschijnlijk gaat het gewoon naar je zekeringkast, mocht het een later aangebrachte kabel zijn dan zie je dat gewoon in de motorruimte... Kortom, gewoon zelf even kijken of met iemand anders samen die een ienie-mienie-beetje handig is!
Succes!