
05-11-2009, 22:13
|
VW Addict
|
|
Join Date: Apr 2006
Posts: 586
|
|
bij mij heb ik het inlaatspruitstuk van de auto afgehaald en toen schoongemaakt, auto was toen nog geen 2 jaar oud.
Daarna direct de EGR dicht, en dat is ie nu nog.
De originele drukgroep kon het koppel niet aan +/- 380nm, en daardoor slipte de koppeling. Ik heb een nieuw ARL (tdi 150pk)vliegwiel van Sachs en de verzwaarde Sachs race engineered koppelings set laten monteren.
Dit was bij 160 000km, chip kwam in de auto rond 100 000km.
Mijn AJM is gewoon geflasht, nix solderen.
Het onderstel was ook een leuke modificatie, denk niet dat er veel bora's rondrijden met een TT onderstel aan de voorzijde.
Top snelheid maakt mij verder ook niet uit, het verloop in toeren vind ik belangrijk en geen rare pieken en dipjes in het vermogen.
Heb nu een mooie constante vermogens opbouw tussen de 2000rpm en 4500rpm. En het ding loopt echt mooi, en nog zuinig ook.
Een goede chip, is mij veel waard goed onderhoud ook btw.
grtn yal
|