Thread: '77 audi 50 GLS
View Single Post
  #389  
Old 05-11-2009, 16:28
Berserker's Avatar
Berserker Berserker is offline
Married to PC
 
Join Date: Jan 2005
Posts: 3,840
Default

We zijn weer verder, KW set schroefbaar gekregen, ietsje hoger gelegd zodat hij weer rijdbaar is.

Spaghetti gemonteert, uitlaat op ebay.de gekocht 60mm rechte buis met RVS powersprint einddemper.

Probleem is dat de flens van het spruitstuk en het schakelmechanisme ruzie maken..

Ook nog olietemperatuursensor en druksensor geplaatst en aangesloten op de metertjes in de middenconsole.

En oliekoeler geplaatst met adapterplaat met thermostaat en staalomvlochten leidingen.

Nou het probleem met het schakelmechanisme en de uitlaatflens:



De Einddemper:



Temp sensor (lange versie) en adapter voor oliekoeler:



Metertjes en benzinepompschakelaar in middenconsole:



Bestelde oliekoeler net binnen, eerste reactie: Wat een mini ding...:



Vraagstuk waar te monteren? Onder de bumper, het ziet racy uit, slangen komen perfect door de gaten in het front, en als ik m netjes ophang zie je de aansluitingen van de slangen niet eens..
Nadeel: steenslag, vandalisme, oom agent, jullie mening???


Hier hangt hij aan 1 slangaansluiting, hij zou dus iets hoger komen.

Achter de grill voor de radiateur, slangen zijn erg lang, vandaar dat ze 1 keer terug lopen, voordeel: fan koelt de olie mee, bij stilstand, nadeel radiateur heeft minder koeloppervlakte:



En met de grill ervoor:



Uiteindelijk besloten hem toch voor de radiateur achter de grill te plaatsen,
voordat mensen ook menen dat ik voor de raceLOOK ga..
__________________
Mijn project, '77 audi 50
Quote:
Originally Posted by Tjaap
Richard is net een duitser... alles zum hause im keller
Reply With Quote