02-11-2009, 00:08
|
 |
Married to PC
|
|
|
|
Quote:
Originally Posted by SHReK
wat voor 5 bak past zo op mijn 77er 1,1 motor
iets waar ik niks hoef aan te passen gewoon om schroeven,nieuwe koppeling + drukgroep klaar!
|
Een 085 bak van 'n Golf 2 met 1,3 motor zal waarschijnlijk zonder al te veel aanpassingen passen, bakcode zou ik zo niet weten.
Quote:
Originally Posted by Vains
En over die adapters, ik zou verschillende breedtes pakken voor en achter. Welke maten het beste passen laat ik even aan de MK1 liefhebbers over 
|
Ik ben 'n Golf 1 liefhebber, maar dat laat ik over aan de tuning liefhebbers ;-)
Quote:
Originally Posted by SHReK
Geen 5 bak he!
ben ik nou gek?die loopt prima,maar wil graag van dat toeren draaien af!
ik kan nou lekker 105km rijden.. maar als ik nog eens schakelen kon!!!
|
Heb er 'n beetje begrip voor, 't is een oudje he...;-) wat meer geluid of meer toeren is overigens ook 'n deel van de charme van 't rijden met 'n old/youngtimer, als je dat niet er voorover hebt kun je beter alleen maar met jongere auto's gaan rijden. Maar als je het persé toch minder lawaaiig wil hebben, zie dus eerste antw. bovenaan.
Leuk wagentje btw, ik zou overigens wel die puberale slinger van de binnenspiegel halen, doet er naar mijn mening 'n beetje afbreuk aan...
Hobby: VW Golf 1 CL 1500 JB LA3A 1982
Daily: VW Peauleau 6C TSI LA7W 2014
|