View Single Post
Old 28-10-2009, 22:10
Beetlefreak's Avatar
Beetlefreak Beetlefreak is offline
6k and counting...

Send a message via MSN to Beetlefreak

Zooooo, deze ook maar eens even updaten. Niks schokkends, sinds juni wel schokkend veel km's gereden
Naar Budel, we zijn naar Engeland geweest op vakantie, daarna stond Spa op de planning en een trouwerij van goede vrienden.
Ik denk zo'n 5000 km, wederom probleemloos

Eerst naar Budel geweest, was een erg gezellige editie! Zelfs een prijs gewonnen dit jaar, 3e prijs ´King of the Jungle´, een aanmoedigingsprijs van de Keverclub.

Lintje:

Prijs ophalen:

Twee weken na Budel zijn we vertrokken naar Engeland voor dik twee weken! Erg relaxte vakantie gehad met typisch Engels weer Nee, we hebben het nog aardig getroffen. Veel uitstapjes gemaakt en erg genoten van de countryside
Veel minder 'foto-momenten' gehad dan in Noorwegen haha, maar zeker niet minder mooi. Ook zijn we naar Bug Jam geweest, wat een fantastisch (VW)-festijn!

Aan het einde van mijn zomervakantie was eindelijk weer na 3 jaar de Bug SHow op het circuit van Spa!! niet te missen natuurlijk, want who knows waar het volgens jaar is. Belevenissen zijn HIER te bekijken
Paar pics van onderweg:

Dan was er nog de trouwerij! Ik was door goede vrienden gevraagd om hen te chauffeuren tijdens hun trouwdag, fantastisch toch!
Ik doe eigenlijk nooit trouwerijen maar er zijn uitzonderingen! En als je de hele dag mee gaat kun je ook nog leuk wat foto's schieten samen met de fotograaf.

Rolling shot tijdens de trouwrit

Nu is het tijd voor winterslaap en -werk.

Flickr

Fryske Âlde Skoalle Loftkuolle Gêrs Jarre Memmebatsers!
Reply With Quote