zo gisteren de laatste wedstrijd van het jaar gereden,
was een schitterende dag,het heeft gemiddeld de heledag geregent en de baan was dus spek glad,
ik had dit al een beetje in gecalculeerd en had bedacht dat ik mijn oude straat banden ( r1r) maar moest mee nemen, want op de slicks ben je nergens in de regen.
dit was een goede keuze want een hoop hadden dit niet.
daarom had ik in vergelijking met de andere rijders veel meer grip, en kon ik gisteren mooi mijn slag slaan.
heb een 15 rondjes gereden en daarvan heb ik 8 gereden voor de punten, en de andere heb ik gereden om een beetje te leren omgaan met de hydraulische handrem, in de bocht handrem omtrekken en dan wachten dat de kont omgaat, dan tegen sturen en vol op het gas.
en dat is echt gaaf dat geeft een onwijze kick.
uit eindelijk ben ik gisteren 2de geworden, ik kon het net niet winnen van de nummer 1 die gewoon speciale regen slicks heeft.
heb net ook nog even de eind klassemering door genomen en alle punten bij elkaar op geteld.
en mede door mijn 2de plaats gisteren en doordat de nummer 3 in het klassement er gisteren niet was, heb ik net 2 puntjes meer als hem.
dus ben ik nog 3de geeindigd in het nk !
helemaal geweldig mijn dag kan niet meer stuk.
hierzo nog 2 plaatjes van gisteren, gemaakt met de telefoon en op de r1r met oude velgen

en de auto laten beplakken voor de brandstof sponsor