View Single Post
Old 15-10-2009, 20:36
SlimMasterShady's Avatar
SlimMasterShady SlimMasterShady is offline
VW Guru

Zo weer een grote update:

Auto is ondertussen dus getectyleerd!!! ERG mooi al zeg ik zelf, heb alleen nog geen duidelijke foto's. De voorschermen en tank hebben we zelf getectyleerd.

De voorschermen, motorkap en kofferklep zijn ook gespoten en ondertussen bijna allemaal gemonteerd.
Verder heb ik nog wat delen laten stralen en in kleur laten spuiten. Kleppendeksel is Marsrood gespoten.
De radiatorkap, distributieriemkap, vulpijp, ruitenwisserarmen, raamstijlen, een hoop beugeltjes en het groene expansievatje zijn zwart gespoten.

De motorruimte is bijna klaar, foto's komen nog...
De deuren zijn ook zo goed als opgebouwd, de binnenschermen moeten nog gemonteerd worden... Maar dit moet nog even wachten ivm nieuwe speakerbakken...

Het opbouwen van de auto kost echt veel tijd, dat is een ding wat zeker is want je wilt natuurlijk nix beschadigen, maar het begint al ergens op te lijken!!!

Ondertussen heb ik ook wat nieuwe onderdelen gekocht:
- nieuw Spucknapf stuurtje
- nieuwe binnen armsteunen voor op de deur
- en nog heel veel kleine dingentjes...

En het leukste van alles is: DE AUTO START NOG
Alle vloeistoffen en olie's ververst, accu aansluiten en starten maar... Er gebeurde weinig, want de accu was niet meer sterk genoeg... nieuwe accu erin en na RUIM ANDERHALF JAAR starte de auto bijna ineens (na 2 minuten liep ie)
Ik was natuurlijk helemaal happy!!!! De auto een uur laten lopen en conclusie was: wat een teringherrie zonder uitlaat maar hij loopt super

De volgende dag zelfs een stukje van 50m in de jetta gereden

Genoeg gelul, de foto's (niet de duidelijkste maar die komen nog wel)

Auto getectyleerd:

Losse delen:

Foto's van de auto:

Stuurtje: