Hey Misha
Nutteloze ellende en informatie zie ik helaas weer voor bij komen ook in jou topic.
Ieder mag zijn mening/reactie geven maar zoals jij al aangaf zijn....er blijven altijd mensen doorgaan en kunnen het niet laten bij 1 reactie.
Ieder kan krietiek aan en accepteren maar het houd een keer op en dan begint het irritant te worden en nuteloos om er op door te gaan.
Helaas is hier denk ik niks aan te doen.....en je moet zo maar denken dat je het voor je zelf doet en er genoeg mensen zijn die jou wagens en projecten wel waarderen...including ME....
Natuurlijk begrijp ik jou reactie dat je er een x ziek van wordt,en je er zelf soms niks aan kan doen omdat menig ander forum lid hier dan weer op doorgaat.
Wat een ander er ook van denkt.....net als je andere wagens vind ik dit ook weer (ondanks negatieve tekst/reacties) een topic waar ik naar kijk en je witte jetta met deze witte Teledials super dik vind geworden.
Begin steeds meer een liefhebber te worden van dit model en hoe jij ze met de veranderingen aanpakt is wel mijn smaak......
Suc6 met de vorderingen en keep up the good work.....Toppie