View Single Post
  #348  
Old 05-10-2009, 15:03
Dubweiser's Avatar
Dubweiser Dubweiser is offline
VW Addict
 
Join Date: Jul 2005
Posts: 578
Send a message via MSN to Dubweiser
Default

Ach ja de dingen lopen soms niet zoals je wilt, maar het goede nieuws is wel dat ie hier op `t forum blijft. en weer op de weg komt
Nick ( gtilunatic) neemt `m van me over en weet zeker dat ie daar in goede handen is

@ Erik: Ik heb besloten om de G60 ''weg'' te doen richting Arcen omdat de kans zeer groot is dat als ik terug kom van Azië hij weer terug komt naar Sevenum
Dit besluit lijkt me gewoon het beste voor nu, want het is zonde dat ie nu bij mij thuis stil staat en dat het anders nog zeker een jaar gaar duren voordat ie weer gemaakt gaat worden, vanwege mijn vertrek hier.

@ Ruben: Het is maar hoe je het bekijkt, ik zou `m anders toch voor 8 maanden moeten ''missen'' en nu komt ie weer de weg op en gaat de bak gemaakt worden, dus het wordt er alleen maar beter op.
En zoals ik al zei, zodra ik terug ben van Azië gaan we weer eens rond de tafel zitten, omdat ik `m daarna toch wel weer hier thuis wil hebben staan

En Azië is zeker beter, even lekker 8 maanden er tussenuit.
Ga samen met mijn neef op 1 december die kant op tot 21 juli volgend jaar.
We beginnen in China, en vervolgens gaan we nog naar Vietnam, Cambodja, Laos, Thailand en Maleisië.
Reply With Quote