View Single Post
  #11  
Old 14-09-2009, 18:34
jeroen doli jeroen doli is offline
VW Fanatic
 
Join Date: Jan 2009
Posts: 361
Default

Quote:
Originally Posted by Richard
hmm met een gt28r 400+pk... das knap


Ball bearing
* Oil & Water-cooled bearing system
* Direct replacement upgrade turbocharger for GT2860RS (739548-1)
* Comes as a kit; end housings are not assembled onto CHRA
* 743347-1 features a high boost actuator adjustable down to 12 psi
* T25 turbine inlet flange
* Great size for applications w/ packaging constraints
* Ideal for smaller displacement engines making up to 400 hp
Turbine housing option available

als je ook dan meteen de link pakt die ik er bij heb gedaan, kom je er achter dat er heel veel type's zijn in de GT28R.

ja dat subframe is ook een flinke ingreep maar wil graag wel die 400 PK's op de weg hebben en het ook een beetje rijdbaarhouden zeg maar, en het is en blijft natuurlijk een cabrio he dus iets meer stevigheid is wel gewenst zeg maar..

remmen heb ik vandaag op de zaak bij mij nog wat voor kunnen regelen maar het zal wel een tijdje duren voor ik ze heb maarzal even duren voor ik ze heb


Gr jeroen
__________________
SL4M CR3W on Facebook

Jordy MK4 on ccw and air
Maikel vw bug 71 on air
Jeroen vw bug 67 callook, and jetta 91 on C2
Reply With Quote