Het radiateur verhaal en de beloofde foto's 8)
Zo stond de 16v er van de week bij.
De grote g60 radiateur paste mooi,slangen wat aangepast,alleen de fankap moest wat vanaf geflext worden.
En klaar was ik...
Verkeerd gedacht.... :roll:
Kreeg de fan op geen enkele manier aan de loop..
Gelukkig stond de g60 ook in de garage..
Fan eraf gehaald en gewisseld.
Nog steeds niks.
Kwam er toen ook achter dat de g60 een kleinere radiateur heeft dan origineel.
Om een lang verhaal kort te maken.
het onluchten lukte dus van geen kant.
Meerdere keren de boel er weer af gehad.
Eind van het latijn kwam ik erachter dat de radiateur bij de bevestiging een miniscuul gaatje had waardoor lucht ontsnapte.
Kleinere g60 radiateur gemonteerd en direkt een 82 graden thermostaat geplaatst.
Vanmiddag dus testgereden,hij blijft nu met 150kmph bij buitentemperatuur van 28 graden lekker koel.
Daar ging het me dus om.
Hier de 16v zoals die er van de week bijstond.
Het schoongemaakte motortje.
De aluminium windvangerlifts.(nieuw scrabble woord)
Rood gelakte remklauw.
Fotootje interieur van onder af.
Zo staan ze er momenteel bij,.
De directeur en de voorman die de boel in de gaten houden.
