13-09-2009, 23:09
|
|
|
|
|
Dan is het nu mijn beurt om sorry te zeggen.
Want ik heb het niet aanvallend bedoeld. En ben verders zeer te vreden over de zuigers. En die bewerkingen komen er binnen korte tijd ook aan.
Ik ben getipt daar een maatje van me. Sorg motorsport, ik heb me helemaal lijp gezocht op internet maar heb ze uiteindelijk gevonden. Hebben een nieuwe bedrijfsnaam MST-design. De site nog in opbouw dus even maailtje gewaagt.
Kreeg vrijwel meteen mail terug. En ik heb ook meteen besteld bij hun.
Dus nu word er een set op maat gemaakt goed voor 800pk en 11.800rpm.
Die 800pk daarvan kan ik alleen dromen uit een 1300 motor en ik wou mijn max toerental op 9.000rpm houden. Verder vandaag ook een geslepen motorsport krukas besteld. Dus als ik over een 6 tot 8 weken de stangen heb kom ik langs.
Gr, Pim
Quote:
Originally Posted by bolku
Je hebt 5 x een mail gestuurd en ik heb 4 keer beantwoord...
Laatste mail was ook geen vraag, maar de mededeling dat je nog contact met me op zou nemen voor diverse bewerkingen...
Misschien dat ik niet helemaal duidelijk ben geweest over de drijfstangen, als ik de mails nu teruglees begrijp ik daar ook uit dat ik je nog terug moest mailen als ik drijfstangen kon leveren, sorry daarvoor dan, maar het is niet leuk om hier te doen alsof ik gewoon niet reageer op 5 emails.
Zuigers heb ik je toch ook volgens afspraak tegen een scherpe prijs geleverd?
Maargoed, ik kan de drijfstangen niet leveren, sorry.
|
|