View Single Post
Old 13-09-2009, 16:04
classic-edition's Avatar
classic-edition classic-edition is offline
Volksforum Aandeelhouder

Omdat van de nieuwe usa bekerhouder de achterste lip was afgebroken heb ik na 3 keer lijmen en weer afbreken maar weer een nieuwe besteld en gemonteerd met als gevolg dat ie nu wat beter op zijn plek zit dan de vorige.

Omdat de draaiknoppen van de recaro's of van de originele stoelen (zijn hetzelfde) niet meer in het creme te leveren zijn
(vervallen bij de dealer)heb ik verf laten maken bij de plaatselijke verfhandel.
Na de 2 knoppen gespoten te hebben was er nog erg veel verf over om andere zaken te spuiten.

Omdat nu alles creme moet gaan worden besloot ik de zonnekleppen,de binnenspiegel en de binnenverlichting
al vast eens te spuiten in deze kleur.

De bedoeling is om ook alle stijlen te spuiten in deze kleur.
De bovenkant van het dashboard wordt met creme leer bekleed en er komt en creme binnenhemel in.
Tevens ben ik nog op zoek naar een setje creme gordels uit een golf 4 cabrio om het plaatje compleet te maken.

En nu we toch in het interieur bezig zijn heb ik ook nog even nieuwe tt pendalen besteld en gemonteerd.

Tot zover de updates nu eerst weer verf bij bestellen zodat ik alle stijlen kan spuiten.

Web: www.djmarcomartinez.com
Reply With Quote