View Single Post
Old 12-09-2009, 21:39
Oudelut's Avatar
Oudelut Oudelut is offline
No personal life

Ik had zelf een en ander al een paar keer proberen door te meten, op te laden en in serie te zetten, maar startmotor gaf maar geen sjoege.
Nou ja, had toch even geen geld voor vervangende onderdelen, en bovendien was Iris goed ziek en had ik dus vervangend vervoer...

Toen vrijdagmiddag Koen-is-sleeping maar even gebeld om na een week werken even via Breda naar huis te rijden, en gezien zijn desk-job had hij nog mooi genoeg energie over om aan te helpen duwen... Vervolgens stukje gereden om nieuwe meting te kunnen doen: accu kaput?!

Geen goedkope grap, maar qua werkzaamheden wel veel makkelijker dan startmotor wisselen, dus vandaag een nieuwe (kwaliteits)accu gehaald...
Heb trouwens ook 3 aanvullende VDO-meters gepast, maar ook dat heeft nog wel wat voeten in de aarde. Het betreft een complete set in 1 geheel vanuit een late Audi 80, dus ik moet de codering van de stekkeraansluiting zien te achterhalen. Bovendien moet ik een mooie aansluiting in de middenconsole verzorgen, want de vorige eigenaar heeft -toen de cockpitweekstand kapot was- een losse tankmeter in de middenconsole gezet. Daarbij heeft hij er echter één van het schap getrokken die te groot was voor de 52mm gaten die de middenconsole standaard heeft, en is toen met het botte mes in het plastic van de middenconsole gaan hakken en snijden.
Daar moet ik dus nog eens een keer iets voor zien te vinden, zodat het er netjes uit komt te zien.

Vandeweek dan ook eindelijk maar eens wat van de sierlijsten gemonteerd op de Pisrat... Moet ook nog even op zoek wie er nou laatst ook alweer van die clipjes te koop had waar je je typeplaatjes in klikt?
Reply With Quote