View Single Post
  #12  
Old 10-09-2009, 21:47
bas.'s Avatar
bas. bas. is offline
VW Guru
 
Join Date: Nov 2005
Posts: 928
Default

apparaat maar weer is van stal getrokken

nadat ik zo 4 maanden geleden afscheid heb moeten nemen van mijn motorblok ivm een letterlijk een gat in de weg heb ik niet meer in mijn jetta gereden en heeft hij een tijdje stil gestaan.
ik wist niet wat ik wou met het blok een 16v een 1.8t of een 1.3 geef toe het zijn nogal wat verschillen maar goed ben nogal van het uiterste, kon ik van tjeerd zijn oude 1300 kopen en heb ik deze er weer in gezet zodat ik voorlopig weer even kan cruisen met de jetta tot dat ik weet of nu eindelijk de turbo erin komt of dat ik het blok weer verkoop en verder ga met mijn andere projecten.

wel heb ik wat dingen veranderd aan de jetta zoals de velgen wat chroom lijsten deurklinken, stuur, sleutel etc etc

ben alleen op zoek naar een stuk stof voor de bestuurders stoel en een bruin spucknap of 924 stuur in het bruin als ik deze gevonden hebt vind ik het wel tijd voor een spuitbeurt.








mijn spuiter is op vakantie daarom zijn ze nog niet gedetailed het zijn flat4 fuchs voor 4,5j en achter 5,5j met smartbandjes voor en achter ook smartbanden maar dan 175 breed.

de adapters zijn van h&r trak+ hellaas zijn dit de verkeerde want ik wou ze met geperst ''draadeind'' deze waren niet op voorraad dus hadden ze deze maar afgestuurd.

en iets wat ik al had liggen voor mijn kever maar toegepast voor de jetta,



nadeel is alleen wel dat de jetta niet meer zo laag kan, dus heb ik een stel oude plastic wielkast randen smaller gemaakt en dit is net genoeg om het achter weer 2cm lager te kunnen zetten zonder aan te lopen, liefst wil ik de achter wielen ook nog iets schuin zetten maar dan moet ik wel een mooi setje verstellers tegen komen
Reply With Quote