View Single Post
Old 25-08-2009, 21:57
vwmk2driver's Avatar
vwmk2driver vwmk2driver is offline
No personal life

Send a message via MSN to vwmk2driver

dat is duidelijk silicone...

goed schoonmaken met tinner en wat ook belangrijk is vooral als je hem nieuw koopt is de spuit inwendig goed ontvetten.
vaak zit er olie in de spuit om alles soepel te houden en dit gaat dan mee in je verf.

ik ga ervan uit dat je de spuit uit elkaar kunt halen, dan even het mondstuk er af halen, de naald uit eruit en even doorspoelen.

mocht dit niet kunnen dan zou ik gewoon even de beker vullen met tinner en dan even buiten even een paar keer doorspuiten dan komt de olie wel mee.

dat is het zelfde met het reinigen van de spuit als je gespoten hebt, als je klaar bent tinner in de beker en een paar keer door spuiten dan ben je de helft al kwijt.

dikke spetters of druppels duit meestal op te dikke lak, dan verneveld het niet goed genoeg en dan krijg je van die spetters,
en ik weet niet hoe jij spuit?

het is namelijk zaak de spuit altijd te laten blazen,als je goed voelt kun je het hendeltje een stukje inknijpen zonder dat er verf mee komt maar wel lucht.

als je op een hoek bent dan moet je de verf stop zetten maar de lucht wel door blazen, dan blaas je en de nevel goed op je werkstuk maar ook blijft je naald etc schoon.

Vwmk2driver, voor aanpassing en revisie van versnellingsbakken !!
Reply With Quote