Thread: Alweer?
View Single Post
Old 23-08-2009, 12:49
breadfan83's Avatar
breadfan83 breadfan83 is offline
Volksforum Draaideur Donateur Wheeler Dealer

Send a message via AIM to breadfan83 Send a message via MSN to breadfan83

Quote:
Originally Posted by Misha
Ik heb 12500 gehoord voor die VR6, alleen ik heb 't niet van de persoon zelf maar van iemand uit zijn club gehoord.
Maar goed, dat doet er verder niet echt toe.. ik vraag me nog steeds af waarom Chris mij een handelaar vind..

Misha, wat is nou het probleem met gewoon effe te lezen!

Vorige pagina, redelijk bovenaan als ik me goed herinner, zeg ik dat je prijzen te hoog zijn, maar verkoop je 'n een keer een auto voor te veel geld, vind ik je niet per definitie een handelaar. Je berekent gewoon de kleinste scheet door in de prijs.

Dat je, als je zo doorgaat, wel onder de noemer handelaar belandt laat ik even in 't midden. Maar de prijzen dei je voor auto's vraagt zijn gewoon te hoog. En kom me niet aan dat het toch zo'n nette auto's zijn die zo zeldzaam zijn. Want als de auto's echt zo netjes zijn, vraag ik me af waarom je eerst honderden euro's aan groot en klein onderhoud moet plegen, die je later weer in de verkoopprijs doorberekent.

En inderdaad, die prijzen die jij hoort van mensen op Cleaned doen exact dat wat Richard zegt. "Ik heb zoveel er voor betaald, dan mag ik er ook minstens zoveel voor terug vragan". De verkoopprijs wordt dus meteen gerechtvaardigd.

Beetje 't zelfde als wat jij doet. Je auto's, die nette basissen, schijnen allemaal minsten 1-1,5k te moeten kosten, dus dat brengt de verkoopprijs al gelijk een stuk omhoog. Dan komt daar nog al het onderhoud bij dat nodig is om die toch al nette basis helemaal in orde te maken, en wat kleingrut en groter grut, en de prijs zit zo tussen de 2-3k, compleet rechtvaardig.

Quote:
Originally Posted by Richard
broodfanaat heeft gelijk

Buyer / seller feedback thread
Golf mk2 16v W.I.P.
Boot-sale