22-08-2009, 15:11
|
 |
10k maniac
|
|
|
|
Die bovenste uitspraak, doelt op de polo die verkocht wordt.. dat is de oude van Stijn, een van m'n beste maatjes.
Hij heeft 'm verkocht voor 2250 paar kleine technische mankementen, die heeft de huidige eigenaar gemaakt en verkoopt 'm nu voor 1000 euro meer. Die kleine dingetjes kosten misschien 100 euro en kwa uiterlijk is er niks aan veranderd, wat hij dus doet is een kant en klare meeting auto kopen, paar kleine reparaties uitvoeren, en nog geen week later de auto verkopen voor voor 1 rooi meer, moet jij me toch is vertellen hoe je dat vergelijkt met mij.
Die 2e uitspraak, volgens mij snap je 't niet helemaal... weggegooid betekend dat je 't niet meer terug ziet, die witte kan ik nu geld blijven duwen maar dat zie ik er niet meer voor terug, ik ga er althans niet vanuit dat ik deze voor 2750 kwijt raak, op dat bedrag zit ik intussen al namelijk. Weggegooid is dus weggegooid, ik maak geen winst.. klaar! Ik neem geen genoegen met 500 euro winst, ook niet met 400, 200 of 5 tientjes, ik hoef geen winst te maken, enige wat ik wil is een startbudget voor de volgende auto. Op die rode verdien ik misschien 100 euro, daarentegen heb ik op die grijze 100den euro's toegelegd.. dan hoor je ook niemand zeuren.
Dus je kan blijven volhouden, maar je zit er goed naast.. je kent me inderdaad niet, dat blijkt wel uit je oordeel over mij..