Thread: Alweer?
View Single Post
Old 22-08-2009, 00:05
breadfan83's Avatar
breadfan83 breadfan83 is offline
Volksforum Draaideur Donateur Wheeler Dealer

Send a message via AIM to breadfan83 Send a message via MSN to breadfan83

Quote:
Originally Posted by De Pul
ik ben het volledig met chris eens over het verhaaltje van die nieuw-prijzen voor 2e handse zooi....je ziet het steeds vaker en niet alleen hier zie je een leuke auto,bel je die gast om te vragen of er iets aan de prijs gedaan kan worden(omdat ie nogal hoog is) krijg je een verhaal te horen over velgen/banden,schroefsetten,uitlaten en meer van dat soort onzin.vraag je op de man af hoelang die bende er dan onder zit/hangt/staat/bungelt word er ijskoud geantwoord;"een half jaar ofzo?"
kom op als een auto van 100000 euro na 1 jaar nog 1/3 van de nieuwprijs waard is wat zou een schroefsetje van 250 euro dan na een halfjaar nog waard zijn?

IIG GEEN 250 EURO

Precies!

Mijn auto gaat volgens mij als basis ook door als nette Golf, dus daar kan ik al 1000 euro voor vragen (en ik heb er laatst nog eenzelfde voor meer zien weggaan). De banden komen op 250, schroefset nog eens 200, powersprint groep A voor 'n kleine 600, spaghetti voor 200, digifiz, KR blok met bak, gti remmerij, electrische Recaro's, sichlachrome ruitjes, Votexje, audio, elektrische spiegels, velgen, nieuwe bumpers, etc etc etc... dan komen we toch wel richting de 4k uit, zonder apk en kleine / grote reparaties mee te tellen. Als die er nog bij komen staat mijn Golfje al anderhalf duizend euro boven die G60 van Domi.

En 't is nou effe om 't even welke auto ik als vergelijkingsmateriaal neem, maar die G60 van Domi is gewoon simpel te vergelijken. Geen aftermarket onderdelen die in de prijs meewegen, gewoon een nette strakke onverprutste G60. En dan is gewoon te zien dat de prijzen gewoon niet meer juiste verhoudingen hebben.

Als iemand op Marktplaats jou, Misha, dikke duizend euro laat betalen voor een nette mk2 Jetta waar je nb. ook verdomme nog reparaties aan moet doen en klein of groot onderhoud aan moet gebeuren, ben je gruwelijk afgezet. Als je dan diezelfde prijs doorberekent voor iemand hier op 't forum, doe jij exact 'tzelfde.

Beetje gelijk aan een auto kopen, er achter komen dat ie rot is en de koppakking door is, en hem dan snel snel weer te koop zetten zonder de bekende manko's te vermelden.

Onder het motto "is niet mijn probleem".

Quote:
Originally Posted by Richard
broodfanaat heeft gelijk

Buyer / seller feedback thread
Golf mk2 16v W.I.P.
Boot-sale