Thread: Alweer?
View Single Post
Old 21-08-2009, 23:04
Misha's Avatar
Misha Misha is offline
10k maniac

Send a message via MSN to Misha

Lees mijn vorige reactie nou nog is... tot op een bepaalde hoogte kan je een prijs vragen voor een kant en klare meetingauto ..
Bij een rooitje of 3 houdt het daar wel een heel eind mee op, tenzij je er een interessant blok in hebt liggen..

Vind je het 'n onnozele vraag ja? .. ik niet eigenlijk, aangezien ik wordt beschuldigd als handelaar terwijl ik nog nooit van m'n leven ook maar 1 klein, dan wel groot iets heb gekocht puur voor de handel. Ik bouw die auto's voor de hobby/liefhebberij en om mijn hobby te financieren vraag ik voor afgeronde projecten de prijs wat het mij ook ongeveer heeft gekost, meestal wat eronder.. omdat ik ook wel begrijp dat je niet alles door kan berekenen in de verkoopprijs. Dat ik dus wordt aangezien als handelaar vind ik wel kwalijk, vandaar mij vraag hoe je daarbij komt.. Ik ben niet beroerd om wat meer te betalen voor iets dat ik wil hebben, maar daar tegenover staat wel dat ik m'n afgeronde projecten niet voor een of andere dumpprijs te koop ga zetten, omdat ik volgens enkele moraalridders de hobby kapot maak..