Hap hap...
Quote:
Originally Posted by Misha
En jij rekent mij bij die mensen Broodfan? Moet je me toch eens een rijtje geven waarop jij denkt dat ik allemaal winst heb gemaakt..
|
Quote:
Originally Posted by breadfan83
...en nu bedoel ik niet Sander of Misha of wie dan ook specifiek
|
Lezen lieve kindertjes, lezen.
Dat jij winst maakt op 'n auto hier en daar wil ik niet ontkennen, maar die bedragen zijn nog tot daar aan toe, al vind ik ze wat hoog. Op die laatste Jetta heb je in ieder geval een leuke cent verdient. Maar wederom, één verkoop met winst maakt je geen handelaar, en daarmee maak je de hobby niet direct kapot.
Mensen als Chopmeister die 1000% winst maken op een setje velgen, en dit keer op keer herhalen, en dan ook nog trots over het forum lopen stampen roepend dat ze nog geen fractie van de verkoopprijs hebben betaald, die maken de boel kapot, en die zouden keihard adverteerderskosten moeten gaan betalen vind ik.
Mensen die geld ruiken in de in- en verkoop van velgen, bijvoorbeeld die BBS-rage een jaar of wat geleden, die maken ook de boel kapot, die hebben de prijzen van eerder leuke maar niet al te waardevolle velgen compleet buiten proporties geblazen. Meldt je dan aan bij de KvK ofzo.
En nou jaag ik waarschijnlijk weer een hele kluit op winst beluste mannetjes tegen me in 't harnas, maar dat kan me eerlijk gezegd niet zo HEUL veel schelen.
Mish, ik geloof best dat je nette auto's hebt, en dat er wat geld in gaat, maar je kunt simpelweg niet elke scheet in de verkoopprijs doorberekenen. Doe je dit wel, vind ik gewoon dat de prijs te hoog is.