Thread: Alweer?
View Single Post
Old 20-08-2009, 11:20
breadfan83's Avatar
breadfan83 breadfan83 is offline
Volksforum Draaideur Donateur Wheeler Dealer

Send a message via AIM to breadfan83 Send a message via MSN to breadfan83

Quote:
Originally Posted by Zweiter
Op een set velgen die voor 650 euro te koop staan, 50 euro bieden. Lijkt dat jouw reëel? Ik zou je ook een grote bek geven en om de veger vragen. Kom nou. De vraagprijs is beschamend, maar jouw bod minstens zo...

Hoezo? Dat is toch wat hij er voor betaald heeft? Kan ie me een tegenbod doen, en misschien worden we het in 't midden wel eens.

Quote:
Dan koop je lekker nieuw toch? Of je koopt ze niet... Dat hij het vraagt wil niet zeggen dat hij ze ervoor verkoopt. Is het inderdaad te duur, dan verkoopt hij ze niet en zakt de prijs wel. Of hij legt ze achteruit (ze vreten geen brood blabla en verzamelt als een echte liefhebber allemaal setjes velgen )

Waar het me om gaat lieve Sander, is dat de prijzen die gevraagd worden gewoon niet meer reëel zijn. En, zeker in dit geval, gaat het niet om een mening. Gebruikte zzooi voor meer verkopen dan het nieuw bij de dealer kost, is niet reëel.

Quote:
Moet je es doen, dan kun je ook es autorijden...

Ik kan prima autorijden, ga elke dag met de auto naar 't werk.

Quote:
Dus je bent alleen een liefhebber als je een hoop zooi verzamelt en thuis opslaat? wat een kolder! Ik had ook wel 100 setjes velgen kunnen hebben, maar dat heb ik niet, want ik heb nu een hele leuke scirocco staan. Wil je zeggen dat ik dan geen liefhebber ben?

Dat is onzin, maar om spullen te kopen puur om ze te verkopen is handelarij. Ben je nou echt zo kortzichtig om telkens drie woordjes uit een complete tekst te pakken en daarop door te draven? Of kun je ook effe proberen begrijpend te lezen? Koop de zooi gewoon lekker voor jezelf, en niet gisteren kopen, en vandaag te koop zetten met die ander 17 setjes die je van de week gekocht hebt.

Quote:
Je beticht anderen ervan dat ze jouw posts niet letterlijk lezen. Lees je eigen posts eens letterlijk terug dan zul je zien dat je (inderdaad net als een politicus) keer op keer het zelfde verhaal afsteekt met andere woorden. Ik snap je punt wel van de hoge prijzen (ben ik ook wel deels met je eens), maar dat ze het vragen wil niet zeggen dat ze het voor die prijs verkocht krijgen (en lees maar eens letterlijk terug, ook dat is hier al 20x gezegd).

Dan probeer ook eens keer op keer steeds opnieuw dat zelfde verhaal eens te lezen, en niet telkens die woorden d'r uit te plukken waar je makkelijk op kunt inhameren. Kinderen van 12 kunnen nog een gezondere discussie opzetten dan hier gebeurt.

Quote:
Originally Posted by Richard
broodfanaat heeft gelijk

Buyer / seller feedback thread
Golf mk2 16v W.I.P.
Boot-sale