Thread: Alweer?
View Single Post
Old 20-08-2009, 08:32
Zweiter's Avatar
Zweiter Zweiter is offline
Married to PC

Quote:
Originally Posted by Breadfan83
En kom me nou niet aankakken met "het zijn maar vraagprijzen"! Want aan die vraagprijzen die echt achterlijk hoog zijn valt doorgaans nog maar weinig te doen, en doe je een bod wat jou reëel lijkt krijg je een grote bek, en wordt binnen no-time verzocht het topic weer schoon te vegen.

Op een set velgen die voor 650 euro te koop staan, 50 euro bieden. Lijkt dat jouw reëel? Ik zou je ook een grote bek geven en om de veger vragen. Kom nou. De vraagprijs is beschamend, maar jouw bod minstens zo...

Quote:
Volgens mij zijn G60 velgen nieuw bij de dealer 50 euro per stuk. Setje van vier kost dan dus 200 euro...
Hier kost het setje je maar 220 euro, en dan moet je de slechte banden er nog af laten halen... kost je nog een kleine 30 euro.

Dan koop je lekker nieuw toch? Of je koopt ze niet... Dat hij het vraagt wil niet zeggen dat hij ze ervoor verkoopt. Is het inderdaad te duur, dan verkoopt hij ze niet en zakt de prijs wel. Of hij legt ze achteruit (ze vreten geen brood blabla en verzamelt als een echte liefhebber allemaal setjes velgen )

Quote:
Hier gaat genoeg gratis weg, als ik weet dat ik een ander er mee kan helpen. En anders gaat het voor een paar euro weg. Ik zorg wel dat ik uit de kosten kom, maar ik kan in alle eerlijkheid zeggen dat ik nooit zulke achterlijke marges heb (gehad) als sommigen de laatste tijd hier op 't forum.

Moet je es doen, dan kun je ook es autorijden...

Quote:
Owja, en ik heb hier genoeg velgjes liggen die geld waard zijn, meer dan ik er voor betaald heb, en ook die doe ik niet (meer) weg. En die compleet waardeloze velgen die nu onder de witte zitten, hadden ook al meerdere keren voor enkele honderden euro's van eigenaar kunnen wisselen. De reden waarom ik het niet doe? Ik wilde ze hebben voor mezelf, en wil ze dus niet weg doen. Dan heb ik geld, maar niet de spullen die ik wil...)

Dus je bent alleen een liefhebber als je een hoop zooi verzamelt en thuis opslaat? wat een kolder! Ik had ook wel 100 setjes velgen kunnen hebben, maar dat heb ik niet, want ik heb nu een hele leuke scirocco staan. Wil je zeggen dat ik dan geen liefhebber ben?

Je beticht anderen ervan dat ze jouw posts niet letterlijk lezen. Lees je eigen posts eens letterlijk terug dan zul je zien dat je (inderdaad net als een politicus) keer op keer het zelfde verhaal afsteekt met andere woorden. Ik snap je punt wel van de hoge prijzen (ben ik ook wel deels met je eens), maar dat ze het vragen wil niet zeggen dat ze het voor die prijs verkocht krijgen (en lees maar eens letterlijk terug, ook dat is hier al 20x gezegd).

En nu ben ik er zo langzamerhand klaar mee, heb geen zin om 10x in herhaling te vallen. Wie neemt het stokje over?...