Thread: Misha's Jetta!
View Single Post
Old 20-08-2009, 07:59
stij
Guest

Quote:
Originally Posted by Gijs
Een beetje kort lontje allemaal? Laat ieder z'n ding doen, doe ik ook. Misha maakt al tijden nette auto's en hoe die het flinkt om ze ook nog steeds voor (te) veel te verkopen snap ik nog steeds niet.

Een projectauto hoeft helemaal niet de meeste tijd in de garage te staan. Sterker nog; als ik een auto gebouwd heb, zal en moet die ook gaan rijden en gebruikt worden ook. Ik denk dat je de project area beter kunt zien als een soort car-dairy

Daar is het nog altijd een forum voor. Als je geen kritiek/commentaar kunt hebben, zit er rechtsboven in je scherm een kruisje óf je plaats hier je project niet

Back on-topic, want dit gezeik begin ik ook onderhand beu te worden
Om terug te komen op je witte sletta; we hebben nog steeds geen antwoord op je vraag... Wanneer komt de 16v erin??
Btw, je oude rode jetta... rijdt ie hier nog/weer op het forum rond?

Ik vind dat er weinig auto's voor te veel geld verkocht worden van misha, hij komt altijd wel redelijk uit, maar der moet toch vaak geld bij,

En ik geloof niet dat misha hapt ofzo dus die reactie slaat ook op niks eigenlijk.

vwforum tja mischien wel de zeveraars die zijn overgekomen maar nog niet de sjaken

en ik heb rechts boven geen kruisje??? wel links rood oranje groen
Reply With Quote