Thread: Alweer?
View Single Post
Old 19-08-2009, 19:53
breadfan83's Avatar
breadfan83 breadfan83 is offline
Volksforum Draaideur Donateur Wheeler Dealer

Send a message via AIM to breadfan83 Send a message via MSN to breadfan83

Quote:
Originally Posted by VWJYI
Het is toch juist een sport om lekker goedkoop ergens iets te vinden en dat op je auto te gooien. Ben je der op uit gekeken kun je het weer van de hand doen. En als je dan wat winst pakt is altijd meegenomen. Ik koop altijd nieuwe onderdelen met het geld dat ik overhoud met de verkoop van de oude onderdelen.

Ik betaal mijn auto-hobby ook met het geld dat ik er aan overhoud, althans voor een klein deel. Maar ik probeer niet in mijn levensonderhoud te voorzien als ik onderdelen verkoop.

Hier gaat genoeg gratis weg, als ik weet dat ik een ander er mee kan helpen. En anders gaat het voor een paar euro weg. Ik zorg wel dat ik uit de kosten kom, maar ik kan in alle eerlijkheid zeggen dat ik nooit zulke achterlijke marges heb (gehad) als sommigen de laatste tijd hier op 't forum.

En de spullen die bij mij te koop staan heb ik voor mezelf gekocht, en zijn op een bepaald punt overbodig geworden. Ik koop de zooi niet vanuit de gedachte dat ik er hoe dan ook op de een of andere manier wel geld van kan maken.

En om maar weer wat olie op 't vuur de mieteren...:

http://www.volksforum.com/forum/showthread.php?t=50956

Volgens mij zijn G60 velgen nieuw bij de dealer 50 euro per stuk. Setje van vier kost dan dus 200 euro...
Hier kost het setje je maar 220 euro, en dan moet je de slechte banden er nog af laten halen... kost je nog een kleine 30 euro.

Quote:
Originally Posted by Richard
broodfanaat heeft gelijk

Buyer / seller feedback thread
Golf mk2 16v W.I.P.
Boot-sale