Thread: Alweer?
View Single Post
Old 19-08-2009, 10:19
Richard's Avatar
Richard Richard is offline
Volksforum Crew - The Grim Sweeper

Send a message via MSN to Richard

Quote:
Originally Posted by Zweiter
als ik duizend procent winst KAN (dat is wat anders dan 'WIL') maken op iets wat ik goedkoop heb kunnen aanschaffen, dan zal ik dat zeker niet nalaten. Als iemand dat bedrag ervoor zou willen betalen is er schijnbaar toch een markt (of gek, maar net hoe je het bekijkt) voor en kan ik weer onderdelen voor de rocco halen. Ik zie niet waar de hobby kapot gaat...

Is door de vele dure setjes BBS RS de hobby kapot gegaan? Is er 1 iemand met de vw-hobby gestopt omdat de prijzen van rs-jes omhoog zijn gegaan? ik geloof er niks van. Ik durf het zelfs om te draaien. Het heeft ervoor gezorgd dat Peter (Sixpack) een vette Bora op de weg zet, dat Ruurd (Fire and Ice VR6) een aantal schitterende Mk2's heeft, dat Richard een mooie lupo kon bouwen, dat ik een leuke scirocco kan bouwen, etc, etc, etc. Het zorgt er juist voor er geld in onze vw-economie komt en dat onze hobby kan blijven bestaan. Moest ik alles van mijn reguliere salarisje betalen, dan had ik geen vw-hobby kunnen hebben (het huis, eten, vrouw, etc moet ook betaald worden!) en ik denk vele met mij...

mooi gezegt.

BBB Build by Boekes Site - Custom Wheels