Thread: Alweer?
View Single Post
Old 19-08-2009, 07:14
Zweiter's Avatar
Zweiter Zweiter is offline
Married to PC

welkom in een economie Chris... Elke willekeurige baas waar je straks voor aan de slag gaat bedondert je net zo hard. Die neemt jou echt niet aan, als hij je niet zonder Vaseline flink van achter kan nemen (ik bedoel eigenlijk: geen flinke cent over jouw rug kan verdienen ). Misschien koopt Ghopmeister voor die 550 euro winst wel 11 Votex consoles van jou, zodat jij jouw 16v eindelijk eens af kan maken... Dan vraag ik me af wiens hobby hij kapot maakt. Zolang het geld in de vw-economie blijft (geld verdienen aan de hobby, geld uitgeven aan de hobby) is er niets aan de hand, dus no stress swa...

neemt overigens niet weg dat ik mijn hand in het vuur steek voor de prijzen van Ghopmeister. Ik vind het ook te duur. Vragen mag uiteraard, daar is iedereen vrij in. Ik denk alleen dat je de set uiteindelijk verkoopt voor de doorsnee waarde van de velgen (200 euro ofzo?). Probleem met dit spul is dat er geen catalogus anno 2009 is waar je de waarde even van kunt opzoeken. Iedereen bepaalt zijn eigen prijs en soms is die te hoog (en dan gaan we massaal met zn allen zeuren) en soms te laag (maar dan hoor je niemand )... Nederland heeft gewoon een vreselijke zeurcultuur. Vind je iets te duur, dan reageer en koop je ze niet.

Nog een klein voorbeeldje over de zeurcultuur. Op de VAG meeting in Burgum werden gratis blikjes Monster Drink (een soort RedBull) ter promotie uitgedeeld. Voor de beeldvorming: dit waren blikken van 500ml, serieuze inhoud dus. Ik heb de hele dag niemand (!!) gehoord met een opmerking als: "leuk ook dat ze dat gratis drinken uit gingen delen". Maar ik heb wel een keer of 4/5 aan moeten horen dat het te zoet was, te koud was, er teveel (!!) in een blik zat, etc... Het is Ipodverdorie gratis, je hoeft er niks voor te doen en vind je het niet lekker, te koud of teveel dan kun je het ongestraft in een afvalbak gooien...