18-08-2009, 20:57
|
 |
Volksforum Draaideur Donateur Wheeler Dealer
|
|
|
|
Quote:
Originally Posted by Der Ghopmeister
Voor een opknap setje allycat rallye vragen ze ook al snel 300,- vandaar mijn prijs  En als ik sommige anderen zie hier (waar je mij nog nooit over gehoord hebt maar goed) die kopen een golfje voor 200,- en die verkopen ze weer voor 1500,- met wat kleine aanpassingen ok das waar maar dat kost vaak ook niet meer dan 450,- dus die pakken ook een mooie stuiter met centen maar goed moeten ze zelf weten doet iedereen wel eens denk ik... Mij zul je er niet over horen maar goed
maar ze vreten geen brood hoor  en als ze hier na een tijdje nog liggen zijn ze alleen maar zeldzamer geworden 
|
Schrijf je in bij de kamer van koophandel en maak er je werk van zou ik zeggen.
Liefhebberij my ass, hebberij is 't meer. Je ruikt centen en gooit de prul meteen online om snel wat te verdienen op een setje velgen dat ik er niet eens vind uitzien.
Nja, weten we dat in ieder geval voor nog volgende verkooptopics van je, niet? Alle vraagprijzen zijn meer dan 't tienvoud van wat je betaald hebt, en dus ook meer dan 't tienvoud van wat een ander voor dezelfde rotzooi zou moeten neertellen.
Vind 't wel een vorm van lef (of stupiditeit) om net zo'n actie uit te halen als er een week (of langer al?) een topic als dit online staat, waar ook door behoorlijk wat mensen naar gekeken wordt... 
|