Kan me volgens mij geen enkel topic als dit herinneren waar er niet geroepen wordt dat er klappen gaan vallen, meetings voor huisdeuren worden georganiseerd, krikjes en moersleutels voor andere dingen dan autowerkzaamheden worden gebruikt, en klop-groepjes bij mensen gaan buurten...
Kan me daarnaast echter ook geen enkel topic voor de geest halen waarin beschreven wordt dat er een groepje ook daadwerkelijk ergens langs is geweest, en die online-vuisten een paar echte klappen heeft laten uitdelen, verloren geld weer teruggehaald is en gestolen auto's terecht zijn. Verstandiger ook, maar dat daargelaten.
We lijken wel een stel LTS-Marokkanen. Zodra d'r iets is wat ons niet aanstaat, zonder ook maar een benul te hebben van wat er ongeveer aan de hand is, gaan we "onze grote broer" bellen en komen we je "lek stikken", we weten toch "waar je huis woont".
Nja, de auto is in ieder geval weer terecht, goed werk van de politie dat ze de telefoon hebben opgepakt toen een oud vrouwtje uit Roermond belde met de klacht dat er al dagen lang een grote boze zwarte auto voor de deur stond geparkeerd.