06-08-2009, 10:20
|
 |
Married to PC
|
|
|
|
Quote:
Originally Posted by breadfan83
Ik geef een fuck!
Deze hobbie bestaat voor mij uit liefde voor auto's, en met name VW's en veel andere Duitse bolides.
|
Ik dacht dat jouw hobby vooral uit forummen bestond...
Quote:
Originally Posted by Misha
Veel te veel geld.. ik vind 't nog steeds raar hoor, ik vind 't namelijk helemaal niet teveel geld.
Stel je vind zo'n basis voor laten we zeggen 1000 euro, dat is al lastig om z'n wagentje voor dat geld te vinden.
Dan zet je er een verlaging onder a 250, wielen a 1000 euro, en dan komt er onderhoud en kleine prullen bij a 500 euro.
|
Ik snap niet eens dat je dit een project kunt noemen, en al helemaal niet dat je hier een topic over start, dan wel mee naar meetings gaat...
Dit is ook zo'n groot verschil met onze ooster/westerburen, hier is het vooral laag leggen (het liefst met een zo'n goedkoop mogelijk setje) velgen (beetje standaard gepolijst setje) en klaar, en dan proberen met winst te verkopen (al dan niet de kosten eruit te halen) en weer aan iets nieuws te beginnen..
In godsnaam besteed eens echt aandacht aan je auto, een fatsoenlijke verlagingsset, een leuke motor erin, onderstel verbeteren, set exclusieve velgen die je niet overal te koop ziet, dit geldt ook voor Chris, je zegt dan wel een liefhebber te zijn, maar je produceert niet veel meer dan schroot... 
Richard is net een duitser... alles zum hause im keller 
|
|