Thread: Alweer?
View Single Post
Old 04-08-2009, 18:15
breadfan83's Avatar
breadfan83 breadfan83 is offline
Volksforum Draaideur Donateur Wheeler Dealer

Send a message via AIM to breadfan83 Send a message via MSN to breadfan83

Quote:
Originally Posted by Misha
Niet zeuren, meenemen die handel?

Nou denk het niet, als ik opzoek ben naar een nette golf ga ik zeuren ja, anders kan ik inderdaad beter zo'n hok kopen uit het rijtje dat jij net post. En met die kmstanden is persoonlijk, ik heb zelf nog nooit een auto gehad die meer als 2 ton had.. meeste was 180xxx oid, dat was m'n eerste golf. Dat retro gebeuren is ook wel leuk geweest, ik weet niet of je daarmee op mij doelt maar ik gebruik 't niet.. je moet geen oude koeien uit de sloot halen.

Dat was niet die polo nee.. dat was die Jetta die hij nu heeft, lang voor gezocht maar 't is ook een net wagentje en die koste inderdaad maar 600e. We hebben ook een Golf 2 gezien toen, 95xxx nap, 90er C, rood, alle boekjes etc erbij .. bij een Kia dealer meen ik, dingetje moest 1500 kosten. Als ik een auto zocht had ik 'm gekocht, liever een nette (en dat was een nette) voor 1500 dan zo'n afdankertje voor 500.

Met retro doel ik niet op jou, meer op die gekte die er omheen zit de laatste tijd. Het is een tijdje geweest met al die ratten, en toen daar ophef over kwam over het feit dat een schroothoop geen rat is, werd alles maar retro en oldscool genoemd. En nu maar ik daar weer lekker ophef over.

Voor mij is dit gewoon een heerlijk vermakelijk topic op een vrije dag om de vrije minuten tussen het klussen door op te vullen. En ik beledig daarbij niemand, ik scheld niemand uit en maak niemand zwart. Ik geef enkel mijn mening, en dat is waarvoor een forum is, toch?
Met Misha heb ik helemaal geen probleem, noch met zijn auto's die er stuk voor stuk heel goed uitzien, noch met die 1.8T die te koop staat. Het enige waar ik het "een beetje" mee oneens ben is die ontwikkeling van de prijzen voor ruimschoots aanwezige totaal niet bijzondere oude met miljoenen tegelijk verkochte auto's en onderdelen daarvoor.

Quote:
Originally Posted by Richard
broodfanaat heeft gelijk

Buyer / seller feedback thread
Golf mk2 16v W.I.P.
Boot-sale