View Single Post
Old 03-08-2009, 22:11
Oudelut's Avatar
Oudelut Oudelut is offline
No personal life

Mmmm, ben totaal niet zuinig geweest en eigenlijk zijn alle klemmetjes overleden...

Ik weet wel dat de klemmetjes van de raam-sierlijsten anders zijn dan die van de sierlijsten over de zijkant. Daar zaten bij mij overigens ook 2 verschillende tussen: kleinere en grotere gaten. Ik heb alle gaten opgeboord tot de grote versie, en hoopte eigenlijk wel dat andere modellen passende klemmetjes zouden hebben...

Nou ja, nou maar hopen dat -omdat de mijne echt één van de laatste versies is- er misschien wel meer gestandaardiseerde klemmetjes gebruikt zijn? Eigenlijk vermoed ik dat de klemmetjes voor de sierlijsten over de lengte van de auto wel in meer VW's zijn gebruikt, maar dat met name die bovenaan de deuren (sierlijsten onderaan het raam) de klemmetjes zijn waar ik stad-en-land voor af ga moeten?!

Binnenkort maar eens raad vragen op het Kartei! Maar thnx voor de tip/waarschuwing!

Overigens: de auto is sinds zondag in gebruik, hoewel-ie dus op detailniveau nog afgewerkt moet worden (o.a. sierlijsten). Maar wel mooi de kans om 'm eens te testen, en dat bevalt prima! Wel lastig is het dat de snelheidsmeter niet echt betrouwbaar is, maar daar was ik al bang voor, aangezien ik een andere naald heb moeten monteren. Gelukkig is een andere cockpit (mét toerenteller) al onderweg vanuit Ebay...

EDIT: Bij OldtimerParts in Etten-Leur hebben ze in ieder geval deze waarvan ik goede hoop heb dat ze passen voor de grote sierstrips?

Bedenk me net dat de 'donor' ook nog alle klemmetjes heeft, dus áls de nood aan de man komt?! (wel maar hopen dat ik ze er dan héél uit krijg? )
Reply With Quote