Quote:
Originally Posted by a.busser
Wel een topic wat het volgen waard is . . . ruilen tegen een GTI . . . en jou maakt het volgens mij niet zo heel veel uit wat de basis is . . .
|
Vooral blijven volgen dus en vooral je mening blijven geven
Er zijn al genoeg 'h.t.f.u.a.G.T.I.' topics dat het gewoon tijd werd voor iets verfrissends

De basis maakte me idd niet zoveel uit, ik had net zo goed de Jetta van 1985 van 1ste eigenaresse of de ori NL Gti van 1984 met alles boekjes . . . de reacties waren denk ik precies eender geweest
De boze PB's vallen nu weer mee, dus we gaan vrolijk verder
Quote:
Originally Posted by a.busser
Mijn voorstel:
Stoel hoezen met geborduurde draak. (mogen best een beetje te ruim zijn)
Neon onder de auto. nightrider lampjes in de grill.
Ruiten sproeiers met led verlichting.
Lexus look achterlichten, of natuurlijk van die prachtige led lampen.
Natulijk hoort er dan een draak op de zijkant voor "de fast en de foerius loek", wat dan weer lekker aansluit bij de stoelhoezen.
|
Geaccepteerd
Ze vragen echt alleen nog de hoofdprijs voor die rommel !! Ik dacht vooraf dat die tropen wel voor een habbekrats te vinden zou zijn, maar helaas . . . ik ben straks net zo veel uit als dat ik hem had laten restaureren !! Alleen had ik dan ook 6 pagina's volgekregen met de meest uiteenlopende reacties ??
Het dak zal wat lastiger worden om te herstellen, maar ja, dat is niet anders . . . de rest is altijd weer terug te bouwen in originele staat !! Tis wat werk, maar ja, daarom heet het toch ook hobby ??
De spiegels heb ik gisteravond even met Histor kleur "Egelantier" bewerkt en ik moet zeggen . . . met de juiste kleur zithoezen gaat het nog wat worden ook !!
De ruimte is nu even beperkt, ik MOET eerste de auto van mijn vriendin op orde hebben en dan zal ik eens wat nieuwe foto's schieten, samen met de groene waar ie nu achter staat . . . kunnen de mensen gelijk zien dat ik sommige Rallye's wel intact moet laten