01-08-2009, 16:59
|
Forum Newbee
|
|
|
|
nee dank heb je 2 nummers. hij nam ook wel regelmatig op:
maar ik heb kort nieuws in deze zaak:
na wat dreiging enz om aangifte te doen (en niet alleen dat) heeft hij nu toegezegd het geld terug te boeken
MAAR ook kwam hij met een belachelijk verhaal dat het verzenden op 4x 12,95 uitkwam terwijl hij eerst al zei dat hij 2 pakketten klaar had staan met 2 velgen (zo heb ik hem ook uitgelegd om te doen)
en hij zei in een tijdsbestek van een paar uur dat hij de velgen nu voor 550 verkocht had. dat is dus grote bullshit.
waar komt het in het meest positieve geval op neer: hij heeft mij wat verkocht en kreeg nog meer geinteresseerden die iets meer wilen betalen maar het heeft een hele poos geduurd voor die over de brug kwam met betalen. eigenlijk ben ik dus dubbel genaaid zo. ik zal hem dit ook nog vertellen maar verder ga ik niet naar groningen als ik die 350 terug heb.
ik had dat namelijk al tot in de puntjes voorbereid en de kans dat hij nog iemand belazerde was dan erg klein.
IK RAAD DUS AF OM BIJ DEZE PATRICK UIT ASSEN OOK MAAR IETS TE KOPEN tenzij het echt niet anders kan en alleen afhalen want een OPLICHTER is het zeker
I rest my case en misschien tot de volgende want ik bedacht me net al dat ik ook een vw heb. groeten
|